Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.4 (2001.08-2005.01) 170km » F602601 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.4 (2001.08-2005.01) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602601 KAMOKA

F602601 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602601
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602601
F602601
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F602601

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Typ skrzyni biegówDSG
nr EAN5901779810898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602601 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      0B5 325 330A
SEAT      0B5325330A
SEAT      WHT005499
SEAT      WHT005499A
SKODA      0B5325330A
SKODA      WHT005499
SKODA      WHT005499A
VAG      0B5325330A
VAG      WHT005499
VAG      WHT005499A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602601 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.