Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI (1992.07-1996.01) 90km » JBC0270 kamoka
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 1.9 Tdi (1992.07-1996.01) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0270 KAMOKA

JBC0270 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0270
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0270
JBC0270
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0270

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyLUCAS/TRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]48,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]2
nr EAN5901779855820

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0270 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      5002674
RENAULT      6001547617
RENAULT      7701 201 770
RENAULT      7701 208 172
RENAULT      7701 499 275
RENAULT      7701023661
RENAULT      7701201770
RENAULT      7701202243
RENAULT      7701208172
RENAULT      7701499275
DACIA      6001547617
DACIA      7701201770
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0270 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0270 KAMOKA:

2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu