Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AT380T50 (2004-2012) 500km » JBC0276 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At380t50 (2004-2012) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0276 KAMOKA

JBC0276 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0276
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0276
JBC0276
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0276

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyLUCAS/TRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]41,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałAluminium
Ciężar [kg]1,64
nr EAN5901779855882

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0276 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1J0.615.424B
AUDI      8N0.615.424A
SEAT      1J0.615.424B
SEAT      1J0.615.542B
SEAT      1J0615424B
SKODA      1J0.615.424B
SKODA      1J0615424B
VOLKSWAGEN      1J0.615.424B
VAG      1J0 615 424B
VAG      1J0 615 542B
VAG      1J0615424B
VAG      8N0 615 424A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0276 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0276 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu