Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0918 kamoka

Zacisk hamulca JBC0918 KAMOKA

202.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0918

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 41,0
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów JBC0917
Materiał Aluminium
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
Wyposażenie pojazdu do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Rozstaw śrub mocujących [mm] 134
Ciężar [kg] 2,11
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 23

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0918 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      13275932
OPEL      13343566
OPEL      13370460
OPEL      13370468
OPEL      542124
OPEL      542137
OPEL      542174
OPEL      542178
OPEL      542188
SAAB      13338350
SAAB      13343566
VAUXHALL      13275932
VAUXHALL      13338350
VAUXHALL      13343566
VAUXHALL      13370460
VAUXHALL      13370468
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0918 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0918 KAMOKA:

2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu