Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 2538 F (2002.01-2009.12) 349km » JBC1244 kamoka
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Pick-up (d1, Dc, Dh, Dm, Dr) 2538 F (2002.01-2009.12) 349km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1244 KAMOKA

JBC1244 ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY AUDI A3 19-, Q3 18- KAMOKA
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1244

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z prawej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
Średnica tłoka [mm] 60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1244 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      3C0615124
AUDI      5G0615124B
SEAT      3C0615124
SEAT      5G0615124B
SKODA      3C0615124
SKODA      5G0615124B
VOLKSWAGEN      3C0615124
VOLKSWAGEN      5G0615124B
VAG      3C0 615 124
VAG      5G0 615 124B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1244 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1244 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu