Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » KP015 kamoka

Świeca żarowa, KAMOKA KP015 KAMOKA

KP015 Świeca żarowa, KAMOKA KAMOKA
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

KP015

dostawca:

KAMOKA

Głębokość zabudowy [mm] 29
dla numeru artykułu 886017
Długość całkowita [mm] 97
Rozmiar klucza 10
Wymiar gwintu M10X1
Technika połączeń 4
Napięcie [V] 5
nr EAN 5901779870977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP015 KAMOKA

Świeca żarowa, KAMOKA KP015 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Świeca żarowa, KAMOKA KP015 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

N10591602, N10591603

SKODA

N10591602, N10591603

SEAT

N10591602, N10591603

numery OEM:
SEAT      N 10591602
SEAT      N 10591603
SKODA      N 10591602
SKODA      N 10591603
VOLKSWAGEN      N10 591 602
VOLKSWAGEN      N10 591 603
VAG      N 10591602
VAG      N 10591603
LAMBORGHINI      N10591602
LAMBORGHINI      N10591603
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP015 KAMOKA w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.