Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW002 kamoka

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002 KAMOKA

RW002 Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka RW002
Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002
RW002
86.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

RW002

dostawca:

KAMOKA

Szerokość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 143,0
Ciężar [kg] 1,78
Ilość żeber 5
nr EAN 5901779869520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002 KAMOKA

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

06H105243C, 06H105243F, 06H105243G, 06H105243K, 06H105243M, 06K105243, 06K105243D, 6H105243C, 6H105243F, 6H105243G, 6H105243K, 6K105243

SEAT

06H105243C, 06H105243G, 06H105243K, 06H105243F, 6H105243C, 6H105243G, 6H105243K

SKODA

06H105243C, 06H105243G, 06H105243K, 06H105243F, 6H105243C, 6H105243G, 6H105243K

AUDI

06H105243C, 06H105243F, 06H105243G, 06H105243K, 06H105243M, 06K105243, 06K105243D, 6H105243C, 6H105243F, 6H105243G, 6H105243K, 6K105243

numery OEM:
AUDI      06H 105 243 C
AUDI      06H 105 243 F
AUDI      06H 105 243 G
AUDI      06H 105 243 K
AUDI      06H105243C
AUDI      06H105243F
AUDI      06H105243G
AUDI      06H105243K
AUDI      06H105243M
AUDI      06K 105 243
AUDI      06K105243
AUDI      06K105243D
AUDI      6H 105 243 C
AUDI      6H 105 243 F
AUDI      6H 105 243 G
AUDI      6H 105 243 K
AUDI      6K 105 243
SEAT      06H 105 243 C
SEAT      06H 105 243 G
SEAT      06H 105 243 K
SEAT      06H105243C
SEAT      06H105243F
SEAT      06H105243G
SEAT      06H105243K
SEAT      6H 105 243 C
SEAT      6H 105 243 G
SEAT      6H 105 243 K
SKODA      06H 105 243 C
SKODA      06H 105 243 G
SKODA      06H 105 243 K
SKODA      06H105243F
SKODA      06H105243G
SKODA      06H105243K
SKODA      6H 105 243 C
SKODA      6H 105 243 G
SKODA      6H 105 243 K
VOLKSWAGEN      06H 105 243 C
VOLKSWAGEN      06H 105 243 F
VOLKSWAGEN      06H 105 243 G
VOLKSWAGEN      06H 105 243 K
VOLKSWAGEN      06H105243C
VOLKSWAGEN      06H105243F
VOLKSWAGEN      06H105243G
VOLKSWAGEN      06H105243K
VOLKSWAGEN      06H105243M
VOLKSWAGEN      06K 105 243
VOLKSWAGEN      06K105243
VOLKSWAGEN      06K105243D
VOLKSWAGEN      6H 105 243 C
VOLKSWAGEN      6H 105 243 F
VOLKSWAGEN      6H 105 243 G
VOLKSWAGEN      6H 105 243 K
VOLKSWAGEN      6K 105 243
VAG      06H105243C
VAG      06H105243F
VAG      06H105243G
VAG      06H105243K
VAG      06H105243M
VAG      06K105243
VAG      06K105243D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW002 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.