Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 6012304 kraft automotive

Klocki hamulcowe - komplet 6012304 KRAFT AUTOMOTIVE

6012304 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6012304

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś tylna
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
System hamulcowy Lucas II
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 16,0
Wysokość [mm] 43,2
Szerokość [mm] 95,2
Numer seryjny 6012304
nr EAN 5901159212083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6012304 KRAFT AUTOMOTIVE

Klocki hamulcowe - komplet 6012304 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 6012304 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

LAND ROVER

LR003655, LR003657, LR023888

FORD

1439867, 1459408, 1477803, 1566234, 1682005, 6G912M008GB, 6G912M008GC, 6G912M008GD, 6G912MM08GC, ME6G9J2M008GA

VOLVO

30671576, 30794553

numery OEM:
FORD      1439867
FORD      1459408
FORD      1477803
FORD      1566234
FORD      1682005
FORD      6G912M008GB
FORD      6G912M008GC
FORD      6G912M008GD
FORD      6G912MM08GC
FORD      ME6G9J2M008GA
VOLVO      30671576
VOLVO      30794553
LAND ROVER      LR003655
LAND ROVER      LR003657
LAND ROVER      LR023888

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6012304 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6012304 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.