Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 517 CDI RWD (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) (2022-???) 170km » 9045020 kraft automotive
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b907) 517 Cdi Rwd (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) (2022-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 9045020 KRAFT AUTOMOTIVE

60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9045020

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK9045020
nr EAN5901159112161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 9045020 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
RENAULT      7700863020
RENAULT      7701041607
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 9045020 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.