Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper SE ALL4 (2017.01-???) 224km » 55.1620 lauber
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (f60) Cooper Se All4 (2017.01-???) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1620 LAUBER

490.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1620

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Ograniczenia producentaLUK
Cisnienie [bar]135
EAN5901321151059
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1620 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 2.0/2.5/3.0 12.04-06.15
numery OEM:
BMW      32 41 4 035 682
BMW      32 41 4 036 733
BMW      32 41 4 038 714
BMW      32 41 4 039 954
BMW      32 41 4 042 171
BMW      32 41 6 769 887
BMW      4 035 682
BMW      4 036 733
BMW      4 038 714
BMW      4 039 954
BMW      6 769 887
GREAT WALL      PI1212

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1620 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.