Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 350 BlueTEC / d (222.132, 222.032, 222.123) (2013.05-2017.05) 258km » 55.1795 lauber
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa S (w222, V222, X222) S 350 Bluetec / D (222.132, 222.032, 222.123) (2013.05-2017.05) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1795 LAUBER

55.1795 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1795
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1795
55.1795
631.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1795

producent:

LAUBER

Profil piastyRound
Ciśnienie [bar]140
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Typ pompypompa łopatkowa
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1795 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93) 3.0 03.06-12.13
numery OEM:
BMW      32414042631
BMW      32414044440
BMW      32416779245
BMW      4042631
BMW      4044440
BMW      6779245
zamienniki:
15-1716
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1795 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1795 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.