Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 Sportback (F5A, F5F) RS5 quattro (2024-???) 470km » 55.4284 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) Rs5 Quattro (2024-???) 470km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4284 LAUBER

421.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4284

producent:

LAUBER

Profil piastyTriangle
Tryb pracyHydrauliczny
Cisnienie [bar]120
EAN5901321451159
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4284 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A8 D4, Q7, PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 2.7D/3.0D 11.04-01.18
numery OEM:
AUDI      7L8 422 154 F
AUDI      7L8 422 154 G
AUDI      7L8 422 154 H
AUDI      8K0 145 156 J
PORSCHE      7L8422154F
SEAT      7L8422154F
SEAT      7L8422154G
SEAT      7L8422154H
SEAT      8K0145156J
SKODA      7L8422154F
SKODA      7L8422154G
SKODA      7L8422154H
SKODA      8K0145156J

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4284 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4284 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.