Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 quattro (1982.08-1984.07) 136km » 66.0576 lauber
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 Quattro (1982.08-1984.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0576 LAUBER

66.0576 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
1,071.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0576

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez drążka sprzęgającego
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Długość całkowita [mm]980
EAN5901321059010
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0576 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E90), 3 (E92), 5 (E39), 5 (E60), X5 (E53), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-06.13
numery OEM:
BMW      32 13 1 096 280
BMW      32 13 1 140 956
BMW      32 13 1 140 972
BMW      32131140956
BMW      32131140972
GREAT WALL      BW9030
GREAT WALL      BW9042
GREAT WALL      BW9043

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0576 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.