Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TDI (2008.04-2013.05) 136km » 66.5893 lauber
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8p7) 2.0 Tdi (2008.04-2013.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5893 LAUBER

795.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.5893

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Długość całkowita [mm]1165
Dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Opcja wyposażeniaNo = 13548. Tubos
Rozmiar gwintu przegub aksialny12
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej36
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej29,6
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,5
Wymiar gwintuM14x1,5/M16x1,5
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
EAN5901321766888
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5893 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN AD, ALMERA II, WINGROAD / AD 1.3-2.2D 06.99-11.06
numery OEM:
NISSAN      13003469
NISSAN      49001-BN701
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5893 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.