Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.9212 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9212 LAUBER

66.9212 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
778.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

66.9212

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczychSMI-Koyo
Długość całkowita [mm]1180
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321063659
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9212 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW FOX, POLO, POLO III, POLO IV 1.0-2.0 10.94-
numery OEM:
SEAT      6Q1 423 051 S
SEAT      6Q1423051S
SEAT      6Q1423061K
SEAT      6Q1423062B
VOLKSWAGEN      6Q1423055E
VOLKSWAGEN      6Q1423055M
VAG      6Q1 423 070 X
GREAT WALL      SE9012
zamienniki:
52313
brak
SPIDAN
52378
brak
SPIDAN
K S01 900 033
brak
BOSCH
11-1279
brak
ELSTOCK
11-1324
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9212 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.