Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_66, 6B_76) (2002.09-2004.07) 120km » 71.2909 lauber
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 Dti (6b_66, 6b_76) (2002.09-2004.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2909 LAUBER

71.2909 Jarzmo zacisku hamulcowego LAUBER
lauber 71.2909
117.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

71.2909

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
sparowany numer artykułuBDA989

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2909 LAUBER

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, VW CC B7, EOS, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN 1.4-3.6 08.04-12.22
numery OEM:
AUDI      1Q0 615 426 B
AUDI      3AA 615 426
SEAT      1Q0 615 426 B
SEAT      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      1Q0 615 426 B
VOLKSWAGEN      3AA 615 426
VOLKSWAGEN      3AA615426A
zamienniki:

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego 71.2909 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.