Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN) E-Tourneo Custom (2024-???) 136km » 77.0250 lauber
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Custom V710 Autobus (nxn) E-tourneo Custom (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0250 LAUBER

173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0250

producent:

LAUBER

System hamulcowyBENDIX
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra57
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321069897
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0250 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      4400 F7
FIAT      95 674 770 80
LANCIA      95 674 77080
zamienniki:
0 204 102 521
brak
BOSCH
SCA0082
brak
SASIC
1301211983
brak
SBS
F 61 138
brak
BREMBO
440.1.30055
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0250 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu