Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY V Platforma / podwozie 35C15, 35S15, 40C15, 45C15, 50C15, 60C15, 65C15, 70C15 (2011.09-2014.02) 146km » 77.0254 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 35c15, 35s15, 40c15, 45c15, 50c15, 60c15, 65c15, 70c15 (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0254 LAUBER

133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0254

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20,4
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321321223
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0254 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK 1.1-Electric 04.93-
numery OEM:
CITROËN      4401 A8
CITROËN      4410 69
PEUGEOT      4410 69

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0254 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu