Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 (2020.07-???) 249km » 77.0571 lauber
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) D250 Mhev 4x4 (2020.07-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.0571 LAUBER

77.0571 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.0571
Zacisk hamulcowy 77.0571
77.0571
172.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0571

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyNISSIN
Średnica tłoka cylindra [mm]30
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.0571 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CRX III, INTEGRA, JAZZ II 1.2-1.6 01.88-09.07
numery OEM:
HONDA      43018-SO4-003
HONDA      43018-SR3-000
HONDA      43210-SR3-G01
HONDA      43210-SR3-G02
HONDA      43210-SR3-G03
zamienniki:
0 986 47B 033
brak
BOSCH
LC7103
brak
DELPHI
13012126120
brak
SBS
F 28 035
brak
BREMBO
280.4.50060
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.0571 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.