Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro (2014.09-2018.09) 333km » 77.0599 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tfsi Quattro (2014.09-2018.09) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.0599 LAUBER

77.0599 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.0599
Zacisk hamulcowy 77.0599
77.0599
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0599

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyNIH
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.0599 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, CR-V I, HR-V, INTEGRA, ODYSSEY, PRELUDE IV, SHUTTLE, STEPWGN 1.6-2.3 01.91-
numery OEM:
HONDA      45018-SM5-000
HONDA      45018-SS0-A00
HONDA      45210-SM5-A01
HONDA      45210-SM5-G51
HONDA      45210-SS0-G01
zamienniki:
83-0281
brak
ELSTOCK
83-1185
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.0599 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.