Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong ACTYON II 2.0 XDi (2012.08-???) 150km » 77.0712 lauber
wybrany samochód: 
Ssangyong Actyon Ii 2.0 Xdi (2012.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0712 LAUBER

158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0712

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra60
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321072446
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0712 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ISUZU D-MAX I, KB, TF, TROOPER I, OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT 2.0-3.1D 11.85-06.12
numery OEM:
ISUZU      8-94388-017-0
ISUZU      8-94438-686-0
ISUZU      8-94438-686-1
ISUZU      8-97065-351-0
OPEL      5 42 049
OPEL      5 42 277
VAUXHALL      94388017
VAUXHALL      94438686
VAUXHALL      97065351
zamienniki:
1301211405
brak
SBS
F 34 002
brak
BREMBO
FCL692846
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0712 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu