Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco STRALIS II AT260S42P MY16 (2016-???) 420km » 77.0875 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Stralis Ii At260s42p my16 (2016-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0875 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

77.0875

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Gwarancja2 lata gwarancji
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
EAN5901321073290
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0875 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C T-MODEL (S202), C (W202) 1.8-5.0 09.85-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 420 01 83
MERCEDES-BENZ      129 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A 124 420 01 83
MERCEDES-BENZ      A 129 420 03 83

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0875 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.