Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) 2.0 (CS9A) (2003.12-2013.12) 135km » 77.1086 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) 2.0 (cs9a) (2003.12-2013.12) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1086 LAUBER

148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1086

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra43
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321074426
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1086 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, ECLIPSE II, ECLIPSE III, GALANT VII, GALANT VIII, L400 1.6-3.5 11.92-
numery OEM:
CITROËN      4400 T9
MITSUBISHI      MB 950176
MITSUBISHI      MR 249964
MITSUBISHI      MR 370775
GREAT WALL      MT6091
zamienniki:
LC7567
brak
DELPHI
1301213049
brak
SBS
F 61 112
brak
BREMBO
440.1.30028
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1086 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu