Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q3 (F3B) 35 TDI quattro (2018.09-???) 150km » 77.1431 lauber
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 35 Tdi Quattro (2018.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1431 LAUBER

77.1431 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1431
Zacisk hamulcowy 77.1431
77.1431
lauber 77.1431 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.1431 lauber
223.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1431

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka cylindra [mm]45
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1431 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      41001-00QAE
OPEL      4501215
OPEL      9161515
RENAULT      7701205764
RENAULT      8111959
zamienniki:
LC7524
brak
DELPHI
13012136104
brak
SBS
F 56 099
brak
BREMBO
FCL694428
brak
FERODO
FCL695132
brak
FERODO
83-0820
brak
ELSTOCK
83-1954
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1431 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.