Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km » 77.1741 lauber
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1741 LAUBER

77.1741 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1741
Zacisk hamulcowy 77.1741
77.1741
lauber 77.1741 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.1741 lauber
160.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1741

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyLUCAS
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1741 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY II, RANGE ROVER II 2.5D-4.6 07.94-06.04
numery OEM:
LAND ROVER      STC1916
zamienniki:
LC7125
brak
DELPHI
BHV237
brak
TRW
1301214066
brak
SBS
F 44 023
brak
BREMBO
83-1174
brak
ELSTOCK
83-1515
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1741 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.