Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel OMEGA B (V94) 2.0 (F69, M69, P69) (1994.03-2000.12) 115km » 77.1794 lauber
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.0 (f69, M69, P69) (1994.03-2000.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1794 LAUBER

104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1794

producent:

LAUBER

System hamulcowyGIRLING
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321078233
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1794 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II 1.3/1.6/1.9D 06.88-04.02
numery OEM:
AUDI      004 532 247
AUDI      114 430 202
AUDI      115 430 202
AUDI      115 430 250
AUDI      115 430 980
AUDI      6U0 615 123
SEAT      004 532 247
SEAT      114 430 202
SEAT      115 430 202
SEAT      115 430 250
SEAT      115 430 980
SEAT      6U0 615 123
SKODA      004 532 247
SKODA      114 430 202
SKODA      115 430 202
SKODA      115 430 250
SKODA      115 430 980
SKODA      6U0 615 123
SKODA      6U0 615 123 X

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.1794 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu