Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 HDi 115 (2013.01-???) 114km » 77.1795 lauber
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.6 Hdi 115 (2013.01-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1795 LAUBER

112.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1795

producent:

LAUBER

System hamulcowyGIRLING
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321078240
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1795 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II 1.3/1.6/1.9D 05.89-04.02
numery OEM:
AUDI      004 532 248
AUDI      114 430 203
AUDI      115 430 203
AUDI      115 430 251
AUDI      115 430 981
AUDI      6U0 615 124
SEAT      004 532 248
SEAT      114 430 203
SEAT      115 430 203
SEAT      115 430 251
SEAT      115 430 981
SEAT      6U0 615 124
SKODA      004 532 248
SKODA      114 430 203
SKODA      115 430 203
SKODA      115 430 251
SKODA      115 430 981
SKODA      6U0 615 124
SKODA      6U0 615 124 X

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1795 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu