Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.8 VR6 (1991.06-1997.05) 174km » 77.2078 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.8 Vr6 (1991.06-1997.05) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2078 LAUBER

77.2078 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2078
Zacisk hamulcowy 77.2078
77.2078
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2078

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyAISIN
Średnica tłoka cylindra [mm]51
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]51

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2078 LAUBER

Koszt kaucji: 120.54 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA ALPHARD I, AVENSIS VERSO, BB I, CELICA, COROLLA, ECHO, ISIS, IST, NOAH/VOXY, OPA, PLATZ, PORTE I 1.0-3.0 04.99-08.14
numery OEM:
TOYOTA      47750-52010
zamienniki:
LC7375
brak
DELPHI
13012145173
brak
SBS
F 83 160
brak
BREMBO
FCL694569
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2078 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.