Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat PUNTO (199_) 0.9 Twinair Turbo (2012.03-???) 86km » 77.2181 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Punto (199_) 0.9 Twinair Turbo (2012.03-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2181 LAUBER

126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2181

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra60
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321080489
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2181 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO S60 I, S70, S80 I, S80 II, V60 I, V70 II, V70 III/KOMBI, XC70 I, XC90 I 2.0-3.2ALK 01.97-12.15
numery OEM:
VOLVO      8251317
VOLVO      8601557
VOLVO      8601559
VOLVO      8602677
GREAT WALL      VO6110
zamienniki:
LC7556
brak
DELPHI
1301214836
brak
SBS
384205
brak
CARDONE
F 86 067
brak
BREMBO
9020552
brak
REMSA
610.2.30004
brak
ZIMMERMANN
82-0186
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2181 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu