Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2232 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2232 LAUBER

143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2232

producent:

LAUBER

Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Gwarancja2 lata gwarancji
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka [mm]54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
EAN5901321080779
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2232 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 100 C3, 200 C3, 80 B3, 80 B4, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO, VW CORRADO, PASSAT B1 1.6-2.8 02.76-

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2232 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2232 producenta LAUBER

AUDI

443615124F, 443615124FX, 857615124

numery OEM:
AUDI      443 615 124 F
AUDI      443 615 124 FX
AUDI      857 615 124
zamienniki:
82-0127
brak
ELSTOCK
83-0127
brak
ELSTOCK
83-0129
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2232 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu