Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA F Furgon/kombi (T92) 1.7 TD (F70) (1994.08-1999.01) 68km » 77.2259 lauber
wybrany samochód: 
Opel Astra F Furgon/kombi (t92) 1.7 Td (f70) (1994.08-1999.01) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2259 LAUBER

77.2259 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2259
197.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2259

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyGIRLING
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2259 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 100 C4, 200 C3, A6 C4 1.8-2.8 01.85-12.97
numery OEM:
AUDI      853615423A
zamienniki:
SCA6110
brak
SASIC
82-0127
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2259 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.