Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel KADETT E liftback (T85) 1.6 D (C08, C48, D08, D48) (1984.09-1989.01) 54km » 77.2273 lauber
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.6 D (c08, C48, D08, D48) (1984.09-1989.01) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2273 LAUBER

77.2273 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2273
Zacisk hamulcowy 77.2273
77.2273
lauber 77.2273 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.2273 lauber
Zacisk hamulcowy 77.2273 lauber
Zacisk hamulcowy 77.2273 lauber
178.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2273

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2273 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 100 C4, A4 B6, A6 C4 1.8-4.2 12.90-10.05
numery OEM:
AUDI      4A0615124A
SEAT      4A0 615 124A
SKODA      4A0 615 124A
VOLKSWAGEN      4A0 615 124A
zamienniki:
13012147230
brak
SBS
F 85 089
brak
BREMBO
FCL692732
brak
FERODO
83-0471
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2273 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.