Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) (2010.01-???) 306km » 77.2306 lauber
wybrany samochód: 
Lexus Gx (urj15_, Grj15_) 460 4wd (urj150) (2010.01-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2306 LAUBER

150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2306

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321081110
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2306 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, MONDEO IV, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, VW CORRADO, GOLF III, GOLF IV 1.4-2.9 02.88-09.14
numery OEM:
AUDI      1H0 615 423 A
AUDI      1H0 615 423 B
AUDI      1H0 615 423D
AUDI      1H0 615 423DX
AUDI      6K0 615 423 B
AUDI      6N0 615 423
AUDI      7M0 615 423
SEAT      1H0 615 423 A
SEAT      1H0 615 423 B
SEAT      1H0 615 423 D
SEAT      1H0 615 423 DX
SEAT      6K0 615 423 B
SEAT      6N0 615 423
SEAT      7M0 615 423
SKODA      1H0 615 423 A
SKODA      1H0 615 423 B
SKODA      1H0 615 423 D
SKODA      1H0 615 423 DX
SKODA      6K0 615 423 B
SKODA      6N0 615 423
SKODA      7M0 615 423
FORD USA      1 001 960

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2306 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu