Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot BOXER Furgon (244) 2.2 HDi (2002.04-???) 101km » 77.2519 lauber
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Furgon (244) 2.2 Hdi (2002.04-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2519 LAUBER

77.2519 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2519
Zacisk hamulcowy 77.2519
77.2519
lauber 77.2519 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.2519 lauber
200.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2519

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka cylindra [mm]46
Średnica tłoka cylindra [mm]52
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2519 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      1607378180
CITROËN      4401E9
CITROËN      4401F8
CITROËN      4401G6
CITROËN      4401J1
CITROËN      4401N1
CITROËN      77362705
FIAT      735289106
FIAT      735361981
FIAT      77362705
FIAT      77364460
FIAT      9949422
PEUGEOT      1607378180
PEUGEOT      4401E9
PEUGEOT      4401F8
PEUGEOT      4401G6
PEUGEOT      4401J1
PEUGEOT      4401N1

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2519 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.