02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2529 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2529 LAUBER

222.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2529

producent:

LAUBER

System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]300
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra46
Średnica tłoka cylindra52
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52
EAN5901321082582
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2529 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      16 073 783 80
CITROËN      4401 F1
CITROËN      4401 G7
CITROËN      4401 N3
FIAT      735289108
FIAT      735361983
FIAT      77 364 462
PEUGEOT      4401 F1
PEUGEOT      4401 G7
PEUGEOT      4401 N3
GREAT WALL      FI6170

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2529 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu