Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan X-TRAIL III (T32_, T32R, T32RR) 1.7 dCi ALL MODE 4x4-i (2019.04-???) 163km » 77.2609 lauber
wybrany samochód: 
Nissan X-trail Iii (t32_, T32r, T32rr) 1.7 Dci All Mode 4x4-i (2019.04-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2609 LAUBER

77.2609 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2609
Zacisk hamulcowy 77.2609
77.2609

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2609

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyLUCAS
Średnica tłoka cylindra [mm]40
Średnica tłoka cylindra [mm]45
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]40
Średnica tłoka 2 [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2609 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT AVANTIME, ESPACE III, TRAFIC II 1.9D-3.0 07.00-
numery OEM:
RENAULT      6025371278
RENAULT      7701050920
RENAULT      7701051808
RENAULT      8252902
RENAULT      8472239

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2609 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.