Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY V Furgon 29S13, 29L13, 35C13, 35S13, 40C13, 40S13 (2011.09-2014.02) 126km » 77.2671 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 29s13, 29l13, 35c13, 35s13, 40c13, 40s13 (2011.09-2014.02) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2671 LAUBER

136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2671

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321083909
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2671 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A3, A4 B6, A6 C5, A7, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1K0 615 424 A
AUDI      1K0 615 424 D
AUDI      1K0 615 424 J
SEAT      1K0 615 424 D
SEAT      1K0 615 424 J
SKODA      1K0 615 424 D
SKODA      1K0 615 424 J
zamienniki:
LC7744
brak
DELPHI
0 986 47B 381
brak
BOSCH
13012147278
brak
SBS
F 85 221
brak
BREMBO
115 676
brak
TOPRAN
6506139
brak
SASIC
82-0045
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2671 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.