Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO III Canvas Top (V6_W, V7_W) 3.5 V6 GDI (V65W, V75W) (2000.04-2006.12) 203km » 77.2809 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iii Canvas Top (v6_w, V7_w) 3.5 V6 Gdi (v65w, V75w) (2000.04-2006.12) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2809 LAUBER

195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2809

producent:

LAUBER

System hamulcowyBOSCH
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra48
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321868728
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2809 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.2D-3.2D 04.06-12.18
numery OEM:
FORD USA      1 371 407
FORD USA      1 433 963
FORD USA      1 521 632
FORD USA      6 C11 2552AD
FORD USA      6C11 2552 AC
FORD USA      6C11-2552-AB

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2809 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu