Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 3 (BL) 2.0 MZR DISI (BLEFW) (2008.12-2013.05) 151km » 77.2814 lauber
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bl) 2.0 Mzr Disi (blefw) (2008.12-2013.05) 151km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2814 LAUBER

345.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2814

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Średnica [mm]52
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]290
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka [mm]52
EAN5901321875917
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2814 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY III, TOYOTA CELICA 2.0/2.8D 11.93-04.06
numery OEM:
IVECO      42535599
IVECO      42536632
IVECO      42548183
NISSAN      41011-MB200
NISSAN      41011-MB225
zamienniki:
82-2116
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2814 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu