Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.4 D (1990.12-1994.07) 82km » 77.2815 lauber
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.4 D (1990.12-1994.07) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2815 LAUBER

77.2815 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2815
Zacisk hamulcowy 77.2815
77.2815
352.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2815

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka cylindra [mm]52
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2815 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY III, TOYOTA CELICA 2.0/2.8D/3.0D 11.93-04.06
numery OEM:
IVECO      42535600
IVECO      42536633
IVECO      42548184
NISSAN      41001-MB200
NISSAN      41001-MB225
zamienniki:
344117
brak
KAWE
83-2116
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2815 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.