Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 50 TFSI Mild Hybrid quattro (4N8) (2018.07-???) 286km » 77.2896 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 50 Tfsi Mild Hybrid Quattro (4n8) (2018.07-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2896 LAUBER

226.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2896

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
EAN5901321240937
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2896 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B5.5, PASSAT B6, PASSAT B7/KOMBI, POLO, POLO III CLASSIC 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      3C0 615 403
AUDI      3C0 615 403 E
SEAT      3C0 615 403
SEAT      3C0 615 403E
SKODA      3C0 615 403
SKODA      3C0 615 403 E

Zastosowanie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2896 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.