Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan CHERRY II Traveller (VN10) 1.0 (1978.08-1981.07) 45km » 77.3224 lauber
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Traveller (vn10) 1.0 (1978.08-1981.07) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3224 LAUBER

232.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3224

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3224 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT PUNTO, LANCIA Y 1.2/1.4/1.7D 01.94-04.06
numery OEM:
FIAT      77364911
FIAT      9948100
zamienniki:
0 204 103 840
brak
BOSCH
13012123151
brak
SBS
F 23 112
brak
BREMBO
FCL694533
brak
FERODO
82-0788
brak
ELSTOCK
83-0788
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3224 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.