Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) (1991.01-1998.09) 64km » 77.3227 lauber
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.9 D (b/c/s576, B/c/s57l) (1991.01-1998.09) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3227 LAUBER

77.3227 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3227
Zacisk hamulcowy 77.3227
77.3227
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3227

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyLUCAS
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3227 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0/1.2/1.7D 09.00-12.09
numery OEM:
OPEL      5542085
OPEL      9195987
VAUXHALL      9195987
zamienniki:
LC7592
brak
DELPHI
0 986 47B 257
brak
BOSCH
1301213654
brak
SBS
F 59 139
brak
BREMBO
430.2.10124
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3227 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.