Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep AVENGER (J2) 1.2 GSE T3 (2022-???) 101km » 77.3237 lauber
wybrany samochód: 
Jeep Avenger (j2) 1.2 Gse T3 (2022-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3237 LAUBER

134.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3237

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra57
Średnica tłoka [mm]57
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3237 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA ALLION I, CALDINA, CELICA, COROLLA, COROLLA VERSO, GAIA, MATRIX, OPA, PICNIC, PREMIO 1.6-2.2D 06.94-06.07
numery OEM:
TOYOTA      47730 13 050
TOYOTA      47730 20 610
TOYOTA      47730 20 640
zamienniki:
13012145230
brak
SBS
F 83 199
brak
BREMBO
FCL694734
brak
FERODO
83-0867
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3237 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu