Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 1.8 16V (F75) (1999.04-2000.09) 116km » 77.3288 lauber
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 1.8 16v (f75) (1999.04-2000.09) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3288 LAUBER

77.3288 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3288
Zacisk hamulcowy 77.3288
216.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3288

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3288 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, SHARAN, TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.94-03.10
numery OEM:
AUDI      7M3 615 123
FORD      1110252
SEAT      7M3 615 123
SKODA      7M3 615 123
VOLKSWAGEN      7M3 615 123

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3288 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.