Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY IV Furgon 35C17 V, 35C17 V/P, 35S17 V, 35S17 V/P (2007.07-2011.08) 170km » 77.3298 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 35c17 V, 35c17 V/p, 35s17 V, 35s17 V/p (2007.07-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3298 LAUBER

77.3298 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3298
Zacisk hamulcowy 77.3298
77.3298
206.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3298

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]15
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyKELSEY - HAYES
Średnica tłoka cylindra [mm]44
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]44

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3298 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES M (W163), M (W166) 2.2D-3.2 02.98-12.15
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      163 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A1634200383
zamienniki:
13012133221
brak
SBS
F 50 186
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3298 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.