Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.4 16V (2007.09-2014.10) 95km » 77.3327 lauber
wybrany samochód: 
Peugeot 308 I (4a_, 4c_) 1.4 16v (2007.09-2014.10) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3327 LAUBER

77.3327 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3327
Zacisk hamulcowy 77.3327
77.3327
lauber 77.3327 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3327 lauber
115.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3327

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowySUMITOMO
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3327 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS GX, TOYOTA 4 RUNNER V, FORTUNER, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO, SEQUOIA 2.7-4.7 02.00-
numery OEM:
TOYOTA      47730-34030

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3327 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.