Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 115 (RD9HRA, RD9HLA, RD9HL0) (2012.01-???) 114km » 77.3641 lauber
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Hdi 115 (rd9hra, Rd9hla, Rd9hl0) (2012.01-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3641 LAUBER

137.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3641

producent:

LAUBER

Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Dla numeru artykułuF 50 281
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyATE
Średnica [mm]42
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm]42
StanFabrycznie nowy
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Dla numeru artykułuF 50 281
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyATE
Średnica [mm]42
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm]42
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3641 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES CLS (C218), CLS (C219), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E T-MODEL (S212), E (W212), S (W221, V221) 1.6-3.5H 10.05-12.17
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      212 423 01 81
MERCEDES-BENZ      221 423 02 81
MERCEDES-BENZ      A 212 423 01 81
MERCEDES-BENZ      A 221 423 02 81

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3641 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.