Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i (1990.10-1995.05) 90km » 77.3660 lauber
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Iii Hatchback (n14) 1.6 I (1990.10-1995.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3660 LAUBER

77.3660 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3660
Zacisk hamulcowy 77.3660
77.3660
lauber 77.3660 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.3660 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3660 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3660 lauber
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3660

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica otworu [mm]48
Liczba cylindrów1
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3660 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK, FORD KA 1.2-1.4CNG 09.03-
numery OEM:
FIAT      71724252
FIAT      71793080
FIAT      77362684
FIAT      77364679
zamienniki:
343636
brak
KAWE
13012123175
brak
SBS
FCL694619
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3660 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.