Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 135 FWD (FV0N, FV08, FV06, FV00) (2014.07-???) 136km » 77.3714 lauber
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 135 Fwd (fv0n, Fv08, Fv06, Fv00) (2014.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3714 LAUBER

162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3714

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka cylindra34
Gwarancja2 lata gwarancji
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]34
EAN5901321785513
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3714 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT CLIO III, FLUENCE, GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE II, MODUS, SCENIC I, SCENIC II 1.2LPG-2.0 03.99-
numery OEM:
RENAULT      77 01 206 513
RENAULT      77 11 135 721

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3714 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu